cover

Náhradní díly podvozku na stroje VOLVO

Pokud nemáte stroj zaparkovaný na zahrádce za domem, tak se nevyhnete optřebení podvozku a jeho částí. U stavebních strojů se používají převážně dva způsoby pohonu. Jedním z nich je mechanické spojení motoru s podvozkem pomocí hydroměniče, převodovky, kardanů, diferenciálu až ke koncovému převodu, který následně pohání celý stroj. Tím druhým způsobem je, že u kola samotného je hydromotor, který se roztáčí pomocí hydraulického oleje a přes koncový převod žene stroj. Oba tyto způsoby náhonu mají své pro a proti.

 Differenciál

Sady brzd Volvo

Stejně jako u strojů JCB (3CX, 4CX,), CAT, tak i VOLVO (BL71, a další,..) používá lamelové brzdy, umístěné na poloosách nápravy. Brzdový koš pomocí hydraulického pístu ovládaného brzdovou pumpou stlačí lamely, které se otáčí spolu s hřídelí k brzdovým plechům, které jsou napevno umístěny v nápravě a pomocí tohoto tlaku dochází k brzdnému účinku. Veškerý tento brzdový sytém je umístěný přímo v nápravě stroje. V našem sortimentu naleznete veškeré příslušenství a díly, které souvisí s brzdovou soustavou VOLVO.

 

Díly nápravy a náhonu

Na stroje VOLVO umíme dodat různé díly do náprav. Na kolové stroje jsou to veškeré díly, které pohánějí stroj. Začíná to tedy uchycením kardanu, přes kardanové kříže, kardany samotné, díly diferenciálu, poloosy až po koncový převod neboli reduktor, který se skladá z planetové převodovky, kde přes ozubené sluníčko dochází k převodu pomocí planetek, které pak otáčejí samotným bubnem. Mimo hnací ústrojí dodáváme také díly zavěšení nápravy. Pokud tedy sháníte svislé čepy, ložiska, středový čep nápravy, těhlice a podobné, tak nás kontaktujte. Kromě dílů na kolové stroje umíme také dodat některé díly na pásové stroje. Není to naše zaměření, takže se může stát, že se prodlouží doba dodání, ale i přes to máme dodavatele na rolny, ozubená kola, napínací kola, a další.